Kontakt Kontakt

Częste pytania i odpowiedzi

Cena rezerwacji zawiera postój na strzeżonym lub dozorowanym parkingu, ubezpieczenie i/lub transport z parkingu na lotnisko, a także transport z lotniska po powrocie i/lub usługę bezpieczne kluczyki i/lub usługę mycia auta. Niektóre parkingi oferują pewne usługi za dodatkową opłatą, dlatego prosimy o zapoznawanie się ze szczegółową ofertą. Zakres usług oferowanych na daną chwilę przez Parking będzie wynikał każdorazowo z danych dostępnych na stronie internetowej. W celu uniknięcia wątpliwości, informujemy, że każda oferowana usługa występuje odrębnie oraz jest odrębnie sprzedawana, z zastosowaniem właściwej stawki podatku od towarów i usług VAT.

Tak, ze względu na ograniczoną ilość miejsc na parkingach rezerwacja jest konieczna. Zdarza się, że Klienci, którzy nie posiadają rezerwacji, nie zostają przyjęci na parking.

Tak. Prosimy o wpisywanie danych do faktury w formularzu rezerwacyjnym.

Cena za jeden dzień postoju zmniejsza się wraz z wydłużaniem się czasu rezerwacji. Ilość aut nie decyduje o cenie.

Tak. Większość oferowanych przez nas parkingów jest strzeżona przez całą dobę oraz monitorowana za pomocą systemu telewizji przemysłowej.

Większość parkingów zapewnia pełne ubezpieczenie w cenie rezerwacji.

Do tej pory takie zdarzenie nie miało miejsca, jednak w takim przypadku sprawę należy natychmiast zgłosić Obsłudze parkingu.

Tak. Zaraz po przyjeździe na parking zostaną Państwo przetransportowani na lotnisko, a po powrocie już po odbiorze bagażu, przewiezieni z lotniska na parking, niezależnie od pory.

Jeżeli została wykupiona usługa przewozu osób, transfer organizowany jest przez dany parking. W przypadku, gdy parking znajduje się bardzo blisko terminala, transfer może nie być organizowany. Prosimy o zapoznanie się szczegółowo z ofertą danego parkingu.

Po powrocie należy zadzwonić pod numer, znajdujący się na potwierdzeniu rezerwacji. Aby usprawnić transport, prosimy o kontakt po odebraniu wszystkich bagaży. Przejazd trwa od 5 do 15 minut.